Saturday 7 January 2017

Terima Kasih 2016, Welcome 2017

Terima Kasih 2016, Welcome 2017

Assalamualaikum.

Bismillahirrahmanirrahim.


Hello pembaca blog Ticer Nisa, Hello 2017! Alhamdulillah, kita dapat bertemu lagi di tahun baru ni. Nisa doakan kita semua terus diberi kesihatan yang optimum dan kebahagiaan sempurna di samping yang tersayang di sekeliling kita ok. Semoga segala perancangan kita di tahun 2017 ni berjalan dengan lancar serta mendapat keredhaanNya, Amin.

Bila tahun baru ni, biasanya ramai yang berazam baru jugak. Apa agaknya azam baru uolls ya? Bagi Nisa, yang paling paling paling penting ialah kesihatan. Bila sihat, inshaAllah, semuanya ok. Macam2 yang kita boleh buat bila kita sihat sempurna. Lebih cargas, lebih produktif gitu. Tak kisah lah kita ni umur berapa pun kan.

Kalau adik2 tu, lebih teruja nak pegi sekolah ker, kolej ker, university ker. Haa, selain belajar tu, kan ada aktiviti ko-kurikulum. Untuk yang bekerja pulak, lebih bersemangat nak kekalkan prestasi kerja. Bagi ibu2 kat rumah pun, senyum je bila buat kerja2 rumah tu. Kan best kan bila kita sihat optimum? Kalau betul2 sakit tu lain lah kan, takpe ler, jumpa doktor, makan ubat, rehat dulu, kasi charge tenaga dulu.

2017 ni kita nak yang optimum ok, optimum, hehe. Kiranya yang paling ideal, paling terbaik lah kan. InshaAllah. Kita kena ler jaga pemakanan, amik supplemen untuk topup mana2 vitamin/zat galian yang kurang, dan minum air yang cukup. Lepas tu kita amalkan gaya hidup sihat, kalau shopping tu, kita cuba parking kereta jauh skit ker kan. Ya lah, mungkin ada yang takde masa nak exercise tu, boleh ler at least berjalan jauh skit, kasi peluh skit, kasi sistem dalam badan dan segala sendi2 body ni bergerak. Peluh tu bagus taw, kasi buang toksin dalam badan. Pastu, kita sentiasa berminda positif dan cuba sentiasa bersama kalangan yang positif je.

Oklah, kita belanja gambar dulu lah ya hehe…


Mulakan 2017 dengan Min Kaffe ☺



Nisa nak share skit perkembangan bisnes kita. Macam2 plan company SHOM dah sediakan untuk tahun 2017 ni. Alhamdulillah, makin rancak, memang meroket betol.

Penghujung 2016 baru2 ni, memang ligat lah Nisa ke sana sini pergi acara Red Carpet...Antaranya ialah, kerjasama dengan Prof Datuk Jimmy Choo dan Rizman Ruzaini. Dua ikon fesyen tersohor tanahair kita. Tak lama lagi akan keluar produk2 hasil idea PD Jimmy Choo dan Rizman Ruzaini. Masa event beYOUtiful Night tu, memang ikon2 ni ada join sekali, pastu Kak Ziana Zain pun ada jugak for special performance giteww.

Lepas tu, kerjasama dengan syarikat telefon pintar Huawei. Memang sungguh pintar berbisneslah SHOM ni kan hehe.

Lepas tu, akan keluar produk skin care Infinence. Dengar2 skin care ni setanding produk antarabangsa sebab ada active plant cells. Memang formulasi dari Perancis gitu. Wow, tak sabar rasanya nak pakai Infinence ni.

Ok, ni ada lagi gambar2 masa event company baru2 ni...enjoysss ❤❤❤

Bergambar dengan Prof Datuk Jimmy Choo dan Rizman Ruzaini ☺

Hai Datuk...nanti design kasut saya ok heheeee

 Hai Encik Rizman...nanti design gown saya taw!

 Hai Encik Ruzaini...nanti design lawa2 dress saya ala2 Princess ya heheee

❤❤❤ Happy New Year dari Top Leaders Circle ❤❤❤

☺☺☺Big family Top Leaders Circle☺☺☺

Kolaborasi gempak SHOM dan Huawei


Gempak kot, Huawei kerjasama dengan Porsche Design dengan pelakon Scarlett Johansson + Encik Superman Henry Cavill


Ni dia skin care Infinence...best giler...tak sabar nak cuba!!!

Hehe meriah sungguh lah bisnes dengan SHOM ni. Puas dapat peluang pergi event Red Carpet yang memang super grand. Syukur Alhamdulillah.

Baiklah, Nisa nak stop dulu kat sini ya. Nanti kita sambung lagi. Eh jangan lupa taw...tengok ni...

Tak kira lelaki atau wanita, kita sama2 SIHAT 2017

Kalau uolls berazam nak SIHAT dan SLIM tahun ni, contact Nisa ok. Boleh kita sembang2, uolls nak selesaikan masalah apa, nak cara yang macam mana, ikut kesesuaian masing2 lah. Nisa boleh tolong rekomenkan produk apa yang sesuai. Boleh tengok senarai produk kat link ni ok...Produk Viral Ticer Nisa

Ehh...terbelanja gambar sebelah Kak Ziana pulok...heheeee ❤


Kak Ziana perform masa beYOUtiful Night...memang superb!!!

Ok uolls, terima kasih sudi singgah kedai online Nisa ni ya. Lagi sekali, Happy New Year 2017 dan teruskan usaha anda di tahun baru ni ok. Kejayaan milik kita yeahhh!!! Tata jumpa lagi, muahhhhh!!! Jumpa lagi! Wassalam.


Whatsapp/Call/SMS Nisa +601139116790





No comments:

Post a Comment