Saturday 22 October 2016

EKSKLUSIF! 7 Kelebihan Premium Beautiful

EKSKLUSIF! 7 Kelebihan Magic Cloth Premium Beautiful

Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.


Hai readers semua! Kali ni Nisa nak share tentang 7 Kelebihan Cik Magic pulak ya. Eksklusif ni taw sebab Cik Magic ni memang mempunyai banyak kelebihannya. Jom baca jom!

 Apakah kelebihan-kelebihan Korset Premium Beautiful kalau dibandingkan dengan korset lain di luar sana? Sebab selalu customer Nisa akan tanya, apa beza korset Premium Beautiful dengan brand sekian-sekian?

Seriously, uolls, kalau korset lain di luar sana, Nisa kurang tahu sangat. Cuma apa yang Nisa boleh ceritakan di sini, berikut adalah senarai kelebihan korset Premium Beautiful, yang sentiasa menjadi kegilaan kaum wanita di luar sana. Kalau uolls nak baca apa itu Premium Beautiful secara ringkas, boleh baca di sini ok: Apa itu Premium Beautiful.




7 Kelebihan Magic Cloth Premium Beautiful

1. Premium Beautiful merupakan PERINTIS/PIONEER kepada pakaian dalam yang mempunyai teknologi FIR (Far Infrared Rays). Premium Beautiful juga sudah berada di pasaran Malaysia sejak tahun 1992. Haa, dah boleh kira otai tak? Hehe.

2. Mendapat pengiktirafan anugerah SUPERBRANDS, iaitu Premium Beautiful merupakan pakaian dalam yang paling laris dan terhangat di pasaran, kerana Premium Beautiful sangat berkualiti dan tahan lama. Kalau uolls nak tahu apa yang dimaksudkan dengan anugerah Superbrands, maknanya, sebarang produk yang mendapat pengiktirafan Superbrands ini, dikategorikan sebagai produk yang Highest in Quantity and Highest in Quality, sepanjang penjualan dan penggunaan produk tersebut.

3. Membantu dalam pelbagai masalah kesihatan seperti slip disc, memperbetulkan tulang belakang, bongkok, mencegah kanser, cyst, fibroid, senggugut, period pain, period tak teratur, keputihan, ikhtiar hamil dan banyak lagi. So, untuk sesiapa yang mengalami salah satu masalah kesihatan di atas, InshaAllah, korset Premium Beautiful mampu membantu uolls. Cara selamat dan berkesan tanpa memerlukan pembedahan dan ubat-ubatan.


4. One Stop Center - Premium Beautiful memiliki segala-galanya. Direkacipta dengan berkonsepkan 70% Kesihatan + 30% Kecantikan = 100% Keyakinan. Kesihatan badan akan lebih terjamin, Insya Allah, di samping dapat memecahkan lemak. Premium Beautiful juga dicipta dengan berkonsepkan mesra pengguna, friendly, selesa, oleh itu, si pemakai akan merasa selamat dengan pemakaian Premium Beautiful.


5. Mampu dimiliki oleh semua orang. Selain daripada pembayaran secara full cash dan credit card, we all juga ada menyediakan pembayaran secara ansuran / installment. We all para Premium Beautiful Expert, amat memahami bajet para customer sekelian kerana setiap customer mempunyai bajet yang berbeza. Jadi, kami buka peluang kepada semua orang untuk sama-sama merasai dan mendapat faedah serta kebaikan hasil dari pemakaian korset Premium Beautiful ni.


6. Jaminan seumur hidup / Lifetime Warranty. So, sebarang kerosakan akan dibaiki secara Free Of Charge. Sampai bila-bila. Forever. Tidak kisahlah kalau cangkuk tercabut, seluar terkoyak, tetulang Waist Nipper patah, selagi ada rupa boleh pakai, Insya Allah, memang boleh hantar repair secara percuma.

7. Teknologi tinggi dari 3 buah negara maju:

a. Amerika Syarikat – Jahitan STEREOSCOPIC iaitu jahitan yang tahan regangan. So, that’s why korset Premium Beautiful ni takkan regang walaupun sudah dipakai untuk jangka masa yang lama. Faktor tahan regangan ni jugak dipanggil 360° Factor, iaitu faktor 360 darjah, maknanya, kita boleh pakai semasa bersukan, senaman, yoga, aktiviti lasak, panjat bukit, dan sebagainya.




b. Germany – Fabrik AQUATECH dan AQUADYNE, iaitu fabrik di mana ia mampu seimbangkan suhu badan dan tidak meresap peluh. Dia akan automatik adjust ikut PH suhu badan kita secara optimum. Senang cerita, seolah-olah macam kain pakaian ahli sukan tu. Ahli sukan kan banyak berpeluh. Oleh itu, pemakaian Premium Beautiful untuk jangka masa selama 8 jam sehari tidak akan mengeluarkan sebarang bau.


c. Japan – Teknologi Gelombang Haba FIR (Far Infrared Rays) yang merupakan faktor khasiat kesihatan yang paling utama dalam pemakaian Premium Beautiful. Terapi Alternatif Gelombang Haba FIR ni mampu menembusi sehingga 3cm(centimeter) melalui kulit kita, seterusnya sangat bagus untuk sistem dalaman tubuh badan kita secara keseluruhannya.


Baiklah, itulah 7 Kelebihan Eksklusif Cik Magic kita ni. Kesemuanya dikaji, direkacipta dan dihasilkan demi menjadikan korset Premium Beautiful sebagai korset Kesihatan dan Kecantikan Terbaik Di Dunia. Haa, ada info tambahan skit…eh! Bukan 7 dah ni kiranya hehe. Ok, pembuatan korset Premium Beautiful ni adalah berdasarkan kajian dan ukuran terhadap SHAPE bentuk badan ribuan wanita serata dunia. Maknanya, Product Research & Development yang tip top serta memiliki kualiti ISO taraf antarabangsa!



Ok, sekian dulu perkongsian Nisa untuk kali ni. Kalau uolls ada apa-apa soalan berkenaan dengan Premium Beautiful, boleh contact Nisa +601139116790. Boleh juga email me at : ctka91@yahoo.com



Whatsapp/Call/SMS +601139116790

Terima Kasih sudi baca entry ni ya. Jumpa lagi! Wasalam.



No comments:

Post a Comment