Wednesday 5 October 2016

Apa itu PREMIUM BEAUTIFUL?

Apa itu PREMIUM BEAUTIFUL? Nisa panggil MAGIC CLOTH PREMIUM BEAUTIFUL!

Assalamualaikum.
Bismillahirrahmanirrahim.

Apa khabar pembaca semua? Harap semua sihat ceria ya! Ok, Nisa nak bagi pengenalan skit tentang MAGIC CLOTH PREMIUM BEAUTIFUL. Kenapa Nisa panggil dia Magic Cloth? Sebab dia memang Magic, Ajaib & Mustajab! Dia dah macam BFF Nisa & dah banyak tolong Nisa & berjuta wanita serta lelaki serata dunia sejak 20 tahun lalu.


 Premium Beautiful Classic

Premium Beautiful Elegance


Korset pakaian dalam NO.1 di pasaran ni, BUKAN sebarang korset taw. Set Korset Magic Cloth Premium Beautiful adalah Korset Terbaik Di Dunia! Dia adalah pakaian dalam wanita yang direka khusus untuk pelangsingan dan kesihatan. Cik Magic ni bukan untuk cantik atau kurus semata-mata. Lebih kepada nak SIHAT, kemudian baru nak CANTIK, dan kemudian KEYAKINAN diri. Satu-satunya produk seumpamanya di pasaran dengan fungsi
70% Kesihatan, 30% Kecantikan dan 100% Keyakinan Diri.

 Premium Beautiful dengan Fungsi 70% Kesihatan 30% Kecantikan 100% Keyakinan Diri

InshaAllah dengan Premium Beautiful, body boleh pakai lama


Korset terbaik Jenama No.1 ini telah diiktiraf sebagai produk Superbrands Malaysia selama 5 tahun! Premium Beautiful juga memenangi Anugerah Readers' Choice Awards oleh Majalah Natural Health. Premium Beautiful terus menjadi pilihan terbaik rakyat Malaysia! Diperbuat daripada bahan yang sangat berkualiti dan selesa dipakai, sehinggakan dijamin kualitinya sepanjang hayat. Ya, LIFETIME WARRANTY!

Selain Anugerah Superbrands Malaysia, Premium Beautiful juga memenangi Anugerah Readers' Choice Awards oleh Majalah Natural Health

Lifetime Warranty...Waranti Seumur Hidup

Berpandukan teknologi terulung dari tiga buah negara maju iaitu Amerika Syarikat, Jepun dan Jerman, korset Premium Beautiful ini telah dicipta untuk mempertingkatkan kesihatan di samping memberi pembentukan badan yang ideal, cantik serta sesuai dengan shape bentuk badan masing-masing, sebab setiap dari kita ada pelbagai shape bentuk badan.

Diiktiraf Pakar Kesihatan & Tulang Antarabangsa

Rahsia kehebatan Premium Beautiful terdapat pada bebenang yang disuntik dengan bahan yang menghasilkan Terapi Gelombang FIR (Far Infrared) yang memberi kesan kebaikan kepada pemakai. Premium Beautiful adalah satu-satunya korset pelangsingan yang mengandungi teknologi FIR sejak 20 tahun dahulu sehingga kini. Hebatkan? Malah, ada yang telah berjaya sembuh daripada kanser dan pelbagai penyakit lain, hasil kebaikan teknologi FIR ni.



Teknologi FIR yang sangat bagus untuk kesihatan kita


Uolls boleh tengok video ni ~ Premium Beautiful


Sudah ramai wanita & lelaki serata dunia yang telah memakai korset Premium Beautiful ni dan merasai kebaikan dari segi peningkatan kesihatan dan kecantikan badan. Kebaikan kesihatan yang diberikan oleh korset ini tidak terhad kepada wanita sahaja. Ia sesuai dimanfaatkan oleh semua orang termasuklah golongan lelaki dan semua peringkat umur termasuklah bayi.

 Testimoni Sebelum & Selepas Pemakaian Premium Beautiful

Customer Feedback Tentang Premium Beautiful
Credit : CDM Salleha Roslan

Majlis Pelancaran Premium Beautiful

Korset Premium Beautiful ini didatangkan dengan set yang terdiri daripada Long Bra (coli), Long Girdle (seluar) dan Waist Nipper (bengkung). Setiap satu bahagian direka untuk memberi kesan kebaikan yang tersendiri tanpa mengurangkan faktor gaya yang cantik dan keselesaan.

Kelebihan Premium Beautiful

Baiklah, itu tadi serba sedikit tentang Magic Cloth Premium Beautiful ni. Secara peribadi, Nisa berjaya kurus semula selepas bersalin, kurang sakit belakang serta postur bongkok.

Nisa kasi 5 bintang sebab dia adalah Set Lepas Bersalin Terbaik! Bengkung Moden yang seharusnya dipakai oleh setiap ibu selepas bersalin. Tengok gambar Nisa ni. Jangan ketawa taw...hehe.

Premium Beautiful memang Set Lepas Bersalin Terbaik!

Jom cuba Magic Cloth Premium Beautiful, kita boleh set tarikh untuk sesi FREE FITTING & CONSULTATION. Kasi peluang kepada diri sendiri / family / sahabat, untuk merasai sendiri keajaibannya. Kerana diri kita begitu berharga & body nak pakai lama. Kita syukuri pemberian nikmat tubuh badan pinjaman Allah ni dengan menjaganya sebaik mungkin ok. InshaAllah. Amiin.


Contact Nisa untuk sesi FREE FITTING & CONSULTATION


Terima Kasih sebab sudi baca entry ni ya! Kita jumpa di next blog entry! Wasalam.

Whatsapp/Call/SMS Nisa +601139116790


No comments:

Post a Comment